2009. október 4., vasárnap

Csokiskenyér

Igazából a gyümölcskenyér alapreceptje,de én csokit szoktam beletenni.

tészta:
  • 20 dkg margarin
  • 20 dkg cukor
  • 20 dkg liszt
  • 5 db tojás
  • 1 csomag sütőpor
  • 2 tábla sima csoki
A margarint a porcukorral habosra keverem, majd egyenként hozzáadom a tojásokat és elkeverem. Hozzáadom a kockára vágott csokit, (van, hogy nagy lyuku reszelőn lereszelem) és a lisztet amibe belekevertem a sütőport. Jól összekeverem, majd kivajazott,kilisztezett őzgerincformába öntöm a masszát. 150-180C-on megsütöm. Ha kisült, hagyom kihűlni. Van, hogy be szoktam vonni a tetejét csokival, de anélkül is nagyon finom.

1 megjegyzés:

Mesike írta...

óóó háát ez a kedvenc sütim én Zsuzsinál ettem elsőnek és azóta a kedvenc sütim nagyon szeretem Zsuzsi nagyonsok fincsi kaját csinált már nekem:P IMÁDOM EZT A SÜTIT(L)