2009. október 15., csütörtök

Eszterházy rostélyos Zsuzsi módra. :-)

Ma csináltam ilyet. Igazából nem is rostélyos, mert lapockából csináltam, de így is nagyon finom lett.
Összevágtam a husit apró kockákra, beleforgattam lisztbe és úgy tettem bele fóró olajba. Amikor már picit megpárolódott,tettem rá pirospaprikát, felöntöttem vízzel, tettem bele sót és babérlevelet. Közben megpucoltam és feldaraboltam a sárgarépát. Aprók voltak, de legalább saját. :-))
Amikor a husi már majdnem megpuhult, beletettem a sárgarépát. Elvileg kell bele fehérrépa is, de az nem volt itthon.
Amig főtt, tejfölös habarást csináltam, tettem hozzá mustár is, és behabartam. Egy darabig még főztem és amikor már kicsit sűrűsödött, elzártam. Tésztát főztem ki hozzá.
Ezt az étel az egyik kedvencem. :-))

Nincsenek megjegyzések: